WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Katarzyna Ławińska, Małgorzata Jabłońska
Kinga Flaga-Gieruszyńska, Aleksandra Klich, Katarzyna Karwecka, Tomasz Aniukiewicz, Łukasz Bierski, Michał Wojdała, Marcin Borek, Ewa Jędrzejewska
Nina Matyba, Marta Gołębiowska
Zuzanna Dobrucka, Beata Harasimowicz, Katarzyna Kalicińska
Magda Huzarska-Szumiec
Michał Bursztynowicz, Martyna Sługocka
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.